29 de gen. 2015

Imprimir amb aquarel·les

Fa uns dies vaig descobrir aquesta impressora i em va semblar una manera interessant d’apropar la tecnologia als més petits. És una senzilla màquina de desplaçament X-Y-Z que treballa sobre un taulell on hi ha un full de paper i una caixa d’aquarel·les.

WaterColorBot

Es ven en format kit i, per tant, la part més interessant (al meu criteri) és muntar la impressora i veure com funciona. Un cop muntada, es pot fer un dibuix amb l’ordinador  i que la impressora la pinti a l’aquarel·la tants cops com desitgem.

Kit

Un cop vaig haver entrat en la pàgina oficial, vaig descobrir que la idea original és de la Sylvia i que la versió comercial l’han desenvolupat a Evil Mad Scientist Laboratories a partir d’un projecte de micromecenatge.

La pàgina oficial és: watercolorbot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari